twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

bila kenang2 balik macam kelakar je pasal kawan2 aku ni...ni aku nak bercerita pasal kawan2 aku zaman poli dulu...dulu aku belajar kat Politeknik Sabak Bernam...memang best sangat sebab banyak menyimpan kisah suka dan duka aku dulu..yang penting, aku bertemu cinta hati aku kat situ..hihih...ok...aku bukan nak citer pasal detik pertemuan aku ngan cinta hati aku tu...aku nak bercerita tentang kisah kawan2 aku yang sekelas ngan aku dulu...memang kelakar sangat!apa tak nyer...da dewasa ni masing2 menamatkan zaman bujang dengan pilihan hati sendiri..nak di jadikan cerita, sebahagian pilih jodoh dalam kelas sendiri je...memang tersenyum sorang2 la bila kenang balik...dulu sentul dengan ety...last ke jinjang pelamin...pastu mieya-wan,azuan budin-natrah,intan-pzan (jodoh xde,tputus ditengah jalan),baru2 ni wahida-ubaidi...selamat da berkahwin....hmmm....sebut pasal kawen...da hampir separuh kawan2 aku yang berkahwin da...antaranya...

1) abang tompek - sem 5 xsilap aku dy kawen
2) kak bai - ngam2 hbs blaja trs kawen
3) kak thiba - sem akhir tu dy da da daftar perkahwinan dy..mgkn da ade anak kot skrg....
4) seha - kawen masa sambung degree...pastu berenti bila dia da mengandung...
5) huda - dok berteka-teki sama ada dy kawen ngan abg joe atau omar,last2 dy pilih omar..alhamdulillah..da 2 anak skrg....
6) haniza - budak integrasi dulu..xberapa rapat sangat ngan dier..dengar da kawen ngan da ade anak..n tgh mengandung lagi....
7) mas - berkahwin ngan cinta hati dy..xsilap aku lama kot bcinta n skrg tgh mengandung anak 1st....
8) azim - dy ni xberapa rapat ngan aku..da berkahwin ngan dak poli gak,dak sijil awam dlu..amah...saing ngan mas kawen tp belum dkurniakan cahaya mata....
9) ety - selamat jadi isteri sentul....
10) sentul - selamat jadi suami ety...=)
11) wahida - pon da selamat jadi isteri john....
12) john - pon da selamat jadi suami wahida...selamat penganti baru...=)
13) rambo - punya hengat dy la kawen lambat skali sbb tgk kenakalan dy...last2 kawen dulu ngan kawan baik ex-gf dy...huhuh..da jodoh...xde sapa yg tau....

itu senarai yang da selamat...yang belum selamat lagi haa....

1) abg koa chee yeong - da ade tapi senyap je ntah da kawen ke belum...
2) ain rahim - da selamat bertunang da..tahun depan kawen..=)
3) kak intan - da selamat bertunang juga....
4) brado man - bakal berkahwin bulan 11 ni....
5) intan - pernah bertunang ngan pzan..tapi xde jodoh n terputus..skrg da bahagia dengan insan baru...
6) pzan - sama je ngan intan..da bahagia ngan org baru...
7) naem - da bertunang ngan dak poli gak...mell
8) wan sakit - dengar dengan mieya..tp, jap on,jap off...
9) mieya - dy ni pon sama je..jap on,jap off...tgu dan lihat je laa....hihih
10) azuan - dgr nk rapat alik ngan nat....
11) nat - bakal bsama dengan dak klas sendri..si azuan tu...
12) shada - masih bersama dengan junior DKE tu..khairul...
13) wan toilet - xtau ape cerita dy....hehehe
14) apis - xtau citer...masih lagi ke dengan dak DSK tu??
15) zul - bunyi cam baru putus cinta je.....
16) apek - masih tercari2 lagi...=)
17) ros - tgh bunga2 cinta sekarang...hehehe
18) teddy - pon xtau citer sekarang...
19) bel - da bertemu cinta baru..cinta 1 pejabat....
20) wancai - masih setia dengan makwe lama dak DSK tu....
21) yatt - xpasti dah berpunya atau belum...dulu minat kat dak DKE....
22) muntok - xpasti da berpunya..rasanya dah kot...selalu kena kait dengan wandy...
23) wandy - mangsa baru gosip dak ex-class DKA...cam ade chemistery ngam muntok..huhuhu
24) shabib - pon xpasti ngan sapa..jap on-off je...
25) sape lagi haaa....ooo...lupa...tuan punya diri..hehehe...sy,aishah - masih lagi setia pada yang 1..si dia yang berjaya mencuri atiku..chewahh...menunggu masa dpt perlepasan nak berkawin je...doakan jodoh kami panjang ye...hehehe.....

1 comments:

  1. hebat la ko Cah.. mcm internet bergerak pun ade gak..
    ni hari baru aku terbaca...
    semoga makin bertambah-tambah anak buah kelas kite ye