twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

Alhamdulillah...akhirnya aku menginjak ke umur 26tahun...masih dalam situasi yang sama...masih sendiri dan tiada lagi perubahan yang berlaku pada status aku...hehehe...rasa macam malas nak menulis pasal impian2 ni...cukup aku katakan aku bersyukur dengan kehidupan aku yang semakin tenang dan teratur...awan mendung yang berlalu dalam diri aku tu semakin hilang dan diganti dengan cahaya suria yang amat menyegarkan...dan banyak memberi aku kekuatan untuk menempuhi hidup ini....

sebut pasal cahaya...rasa hati ni damai je...mungkin ada hikmah di sebalik semua ini...aku pernah dengar orang kata...kalau kita banyak2 bersabar dengan ujian Allah...Allah akan memberi ganjaran yang banyak pada orang yang sabar itu...kalau dulu masih ada sisa2 kerinduan aku pada kisah lalu...tapi dengan kuasa Allah...dia mengurniakan seseorang yang telah mengembalikan aku kepada aku yang dulu...senyuman yang tersimpan hampir setahun akhirnya mekar kembali dibibir aku...susah untuk digambarkan dengan kata2 tentang perasaan aku..






0 comments: