twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hurmm...hidup ni ade pasang surutnya...kejap rasa bahagia...pastu diuji dengan ujian..apa yang aku mampu katakan...jadi anak sulung ni memerlukan mental dan jiwa yang kuat dan kental..kental2 aku pon aku masih seorang perempuan...kadang2 rasa macam tak mampu je nak hadapi problem yang berlaku dalam kehidupan aku..keluarga aku dan orang disekeliling aku..tapi, aku tahu..tuhan beri aku ujian dan dugaan ini pastinya bersebab...mungkin Dia tahu aku mampu bertahan dan berdepan dengan situasi sekarang dan jalan penyelesaian itu ada pada diri aku tapi aku belum jumpa kuncinya lagi...hurmm....ya Allah..kuatkan hati aku yang rapuh ini untuk menggalas tanggungjawab ini....

genap 2 bulan sejak hari itu....semoga Allah mempermudahkan laluan yang sukar dan melindungi apa yang kami pertahankan sehingga ke akhirnya...=)



0 comments: