twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

terima kasih kepada semua yang telah meletakkan diri ini sehingga ke tahap ini..sesungguhnya jasa kamu semua tidak dapat saya lupakan..ada yang masih bersama saya dan ada telah pergi dari hidup ini..terima kasih kerana bersama saya disaat jatuh dan bangunnya diri saya...terima kasih kerana kata2 semangat dari kamu semua membuat saya tersedar dan bangkit dari kehidupan lalu yang suram...terima kasih atas segalanya...

terima kasih ini ditujukan khas buat seseorang..terima kasih kerana telah bersama2 saya disaat sukar dan senang..disaat saya memerlukan seseorang untuk berkongsi kisah gembira dan sedih saya...terima kasih kerana menjadi kawan yang baik...sentiasa membantu saya disaat saya memerlukan bantuan dan tidak pernah mempersoalkan bantuan yang diberikan...walaupun kamu tak sempurna dan sering membuat hati ini terluka dengan cara dan percakapan kamu tapi kamu tetap tampil sebagai sahabat yang baik..terima kasih kerana menjadi teman rapat saya dalam hampir 4 tahun ini..mungkin ini pengakhiran yang baik untuk kita....semoga kamu bahagia dan berjaya menyelesaikan masalah kamu dengan cara yang baik...terima kasih si kinabalu~



0 comments: