twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

Hehehe....tarikh itu kembali lagi...walaupun ianya telah lama berlalu...tapi aku takkan lupakan ia...terima kasih kerana pernah memberi aku kekuatan dan kepercayaan pada apa yg aku trauma sebelum ini....terima kasih kerana memberi peluang untuk aku cuba menyayangi kembali dan disayangi walaupun hanya sementara...4 bulan yang sangat membahagiakan....terima kasih kenangan....terima kasih Double II....ku sentiasa mendoakan kamu sebagai seorang kawan...jangan rsu...no heart feeling lebih2 mcm dlu2 ye...sebab aku tau...kita sudah tidak seperti dulu lagi...=)

*bermain dengan perasaan sangat unik...kadang2 sangat mudah jatuh sayang dan cinta pada seseorang....tapi amat sukar untuk mengekalkan ia....tapi ade yang sebaliknye...bergantung pada individu.....hurmmmm....

*oiii ecah!!!!ko da lambat nk gi kje ni!aduyaiiiiiiiiiiiiii....x______x"

1 comments:

  1. Jangan dikenang perkara yang sudah. Chewah!!!!