twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

Kadang2 tfikir....ada hikmahnya aku kerja dalam bidang pembinaan ni...walaupun selalu kena bebel pasal ni keje orang jantan laa...bcampur ngan lelaki la....keje bawah panas laa...yela...sapa x risau kan...perempuan...belum berkahwin lagi...takut sangat takde orang nak bila da hitam ngan da jadi separa jantan ni...hahaha....xpe..jodoh tu hanya Allah yang tau...sedangkan orang Afrika tu ade jodohnye aku xkan xde...if diizin Allah la kan....hehe....

Bila keje macam ni aku tau macam mana rasa kedudukan orang bawah...seriknye keje nak bagi orang atas puas ati...selain dari tu mendidik sifat sabar dan kuat dalam diri aku...mengajar aku cara nak handle stress aku dan aku tak boleh nak lemah diri...sikit2 nangis...hahaha...semua aku kena hadapi...kene bambu pon sabar je laa....keje macam ni membuatkan aku jadi tak takut berdepan dengan orang ramai...kira meningkatkan keyakinan diri kan....

#so...ape lagi..bangkitla aishah...siap copekkkk...kojo melungun2 kek opis nu haaaa

0 comments: