twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hurm...hari ni memang merupakan bad day aku.  Aku takde mood nak bercakap, nak melawak macam biasa..  Muka aku toksah cakap laa...memang kelat semacam..  Bos pon tak berani nak tegur aku.  Ini gara2 bila aku dapat tau kerja aku ada orang pertikaikan.  Sakit hati tak?  Dah tu nak dibanding2kan dengan orang lain..memang aku tau semua ni secara tak sengaja..mungkin Allah tu nak tunjuk pada aku wajah orang yang bermuka-muka ni... Bila usaha kau dah orang tak hargai dan pertikaikan, apa lagi tunggu?  Angkat kaki la kan...  Kau tunggu masa sahaja la...lagipun aku tak harap kau nampak usaha aku walaupun lama aku kat sini.. aku siapkan kerja aku kemudian aku nak pergi.  Semak kepala otak aku sekarang!

*ikutkan hati mau je aku mencarut,maki je..tapi aku lebih suka tajamkan ayat aku dalam penulisan...harap2 aku mampu bertahan untuk 2 jam lagi ni...

Ya Allah...kuatkan hati aku untuk menghadapinya...luaran nampak diam tapi dalaman aku macam nak meletup sekarang.......


0 comments: