twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

Amik mood dulu... Hahaha... Ok.. Aku telah selamat menjadi milik abam pahrin pada 4/9/15.. Tapi.. Sebelum tu.. Aku nak cerita macam mana aku kenal laki aku ni...

Aku dengan dia boleh kata lama berkawan sebenarnya.. Hahaha... Kawan biasa2.. Masa tu aku masih kat U lagi menghabiskan saki baki study aku yang bertiang2 tinggal pasal tekanan perasaan sebab kecewa kisah lalu tu.. So.. Bila dah ttinggal tu of coz la ko sorang2.. Xde kawan disisikan... Seingat aku member baik pon dengan roommate je.. Nasib dapat roommate sempoi dan kaki masuk air macam kakak senior dia! Haha..

Eh.. Berbalik kisah aku tadi.. So bila dah sendiri aku bosan dan aku xtau nak buat apa aku create akaun tagged. Tapi.. Aku main tagged ni utk hilang bosan je (dulu aku hantu main game cafe world. Haha) Dulu pernah ada tapi... Main tagged ni ko kena hati2.. Sebab banyak orang gila dalam tu.. Bak kata kawan aku tagged zaman tu ibarat tumblr zaman sekarang.. Hahaha... Aku xde tumblr tapi bila kawan aku dah kata gitu aku paham la ape isi dalam dia kan.. (haha.. Merapu lagi aku... 😅😅😅)

Ok.. So.. Bila kt dah ade akaun ade la org2 dok pm2 kt nak kenal bagai la.. Tmasuk laki aku ni.. Tp.. Aku biasa la.. Ikut mood balas.. Kalau x krik2 manjang... Haha.. Aku balas mesej laki aku pon setahun sekali.. Terukkan.. Haha.. Tapi laki aku ni stay tunggu balasan mesej aku.. Ntah 1 hari tu dalam banyak2 mesej aku x read tetiba tergerak ati aku tengok mesej laki aku.. Just tengok je la.. Masa tu tergerak dalam hati.. Kalau la dia jadi laki aku.....

Pastu.. Berapa tahun lepas tu la memang kitorang lost contact.. Aku pon dah x on tagged aku.. So hidup pon mcm biasa sampai 1 hari bos aku hantar aku gi event pasal construction. Tengah syok2 jalan2 tu tetiba ade sorang mamat ni tegur aku..

Aku pon elok je la senyum.. Tapi dalam hati macam kenal tapi kat mana eh.. So.. Kitaorang pon bertukar no fon sebab masa tu laki aku keje dengan sunway.. So ingat adalah peluang masuk company beso.. Tapi...nan hado je lerrr.... 😂😂😂

So berkawan2 la kitaorg.. Masa tu xde feel lagi.. Awal tahun 2014.. Tetiba ntah macam mana aku tergerak ati tengok tagged aku.. So nampak mesej laki aku ni.. Hadoiii... Patutla cam kenal... Rupanya pernah kawan sebelum ni dalam maya.. Cuma masa tu dia comel sangat... Sekarang da jadi abam sado.. 😂😂😂

Fuh... Penat taip ni.. Tapi xpe.. Nanti aku sambung cerita macam mana laki aku lamar aku pulak.. Haha... Part ni memang kelakar!

0 comments: