twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

semalam dapat berita yang agak menyedihkan bagi aku dan keluarga suami aku.. Along bagitau yang mama menghidap KANSER USUS..cuma tak tau dah stage berapa.. terkedu masing2 terima berita tu.. sebelum ni dah banyak kali mama mengadu perut dia sakit..nak makan pon xlalu...dari badan mama boleh dikatakan berisi semakin hari semakin susut...sebelum ni mama dah banyak kali check up kesihatan dia tapi dia bagitau dia ok manjang..dan doc xtau sakit apa..mustahil xkan doc tak check betul2...maybe kali ni along berkeras suruh mama wat full body check up dan hasilnya....hurmmm...sedih rasa di hati..ntah la...susah nak aku gambarkan dengan kata2 sekarang...banyak hal yang berlaku disebalik kejadian ni...boleh dikatakan puasa yang menguji kesabaran dan keimanan aku...yang mampu aku lakukan hanyalah berdoa agar mama diberikan kesihatan yang baik dan segera bebas dari kanser yang dihadapi..

0 comments: