twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

kadang2 memang tak mahu kenang balik apa yang dah terjadi dalam hidup...tapi bila kesan akibat hal lalu kembali datang pada masa kini automatik ingatan akan berbalik ke masa dahulu...

dulu aku pernah eksiden dengan dia masa belajar di poli dulu..langgar tiang..sebabnya...biar jadi rahsia antara aku dengan dia dan Allah...yang aku tahu, Allah lindungi aku.. kesan dari kemalangan itu kaki aku terhentak ke dashboard kereta..kesan dia sampai sekarang..selain dari berlekuk kaki aku kadang2 datang sakit tu.. tapi Alhamdulillah...masih boleh berjalan seperti biasa tapi tak berapa aktif sangat plus badan aku pun dah membesar bagaikan juara...hahahahah

kedua, aku eksiden dengan husband aku sekarang (masa tu belum kawen lagi..masih kawan2) yang nyaris2 nak meragut nyawa aku dengan dia.. sebab? kena langgar dengan driver mabuk.. berpusing2 kereta kami dan hampir nak langgar dinding highway..huhuhu..masa tu ingat dah mati je...nasib dia dapat elak kereta dari hentam dinding tu..kalau tak..tak merasa la kawen...hahaha... nasib kereta tak total lost.. (kereta adik dia masa tu)..yang penting nyawa panjang lagi...huhuh... kesan dari kemalangan itu aku jadi trauma dengan kereta yang tiba2 mencelah potong kereta aku..memang berderau darah... kat kl ni kalau amin drive dan tak bagi laluan kat orang yang mencelah tu memang lebam2 aku cubit dia sebab aku takut kejadian tu berlaku balik.. tapi itu lah.. atas asbab kejadian tu yang buat hubungan aku dengan amin rapat.. kira berhutang nyawa la..ececee...

last sekali aku nak ingatkant sentiasa berhati2 di jalan raya sebab malang tak berbau..ok laa...byeeeeeeeeeeeeeee

0 comments: