twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

ni aku bukan nk citer pasal lagu bengang si akim tu..just nk share pengalaman yg aku alami masa aku blk ke pilah semalam...aku cam biasa nek la bas ke seremban.  nk jd citer, i'm only gurl yg nek bas tu lain sume lelaki je..nk wat cmne kan..nk blk punya psl..aku doa2 semoga xde la ape2 jd kt aku...

odw bas tu jalan, aku dok perati sorang mamat ni..kelakuan dier ni mmg amat2 mcurigakan la..asyik2 dok kalih ke belakang aje..mula2 dier dok seat selang 1 seat dpn aku.  last2 dier tukar seat dok dpn aku plk..aku pon wat xtau jela..janji xkcu aku..aku dok perasan mamat ni dok toleh2 kt aku,tp aku wat deek je...nk jd citer mamat ni trnkan la seat dier k'belakang sket..so dier leh toleh2 kt aku lg...aku pon maintain je psaan bengkek aku kt mamat tu...skali aku tgk dier main2 hp la plak....aku pon dok pandang luar tingkap...ntah cmne aku tpandang kt depan aku tgk mamat tu layan blue!!!!cam shealll je...sambil2 pndg aku. nasib aku ni pempuan yg msh ade psaan malu lg..klu x mmg da lme gua hentak je mamat shealll tu..time tu mmg resah smacam je mamat tu..wa pon xtau napo n xnk amek tau..cam c***i je...nsb pastu mamat tu pindah tpt duduk depan skali ble tgk aku xde respon..ee...cam nk carut2 je org cmtu..eee!!!!

0 comments: