twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

masa aku menaip entry ni aku mlepak kt masjid u aku..aku mcari kketenangan di sini..entah la,sejak kebelakangan ini aku amat kusut dengan pelbagai masalah yg sdg aku alami...mgkn pada pandangan org lain masalah aku ni dianggap remeh dan boleh diselesaikan.aku nk je ckp kt org2 yg ckp camtu.."ko cbe rsekan ape aku rse andai ko ade kt tpt aku?"..jgn pandai ckp la...meluat betul aku org camtu.

tadi mak aku call tny ape perkembangan sekarang..aku pon malas la nk citer sbb ble aku kenang balik ati aku jd skt sgt..aku jd sedih...da mak aku tny aku pon jwb la...mmg puas aku tahan air mata aku ni,sampai mak aku tanya "yung, ko menangis ke?"..aku jwb.."xla mak..org skt tekak..".mmg aku sdh sgt...aku da fikir nk ke tpt lain je skrg.aku perlu keluar dr semua ni n mcari kekuatan dri aku semula untuk mhadapi semua ini...

skrg aku da malas nk ambil pusing kt2 org kt aku..bg aku,selagi aku xmyusahkan org lain,aku akan cbe kuatkan dri aku n tabahkan hati aku utk mhadapi pelbagai cabaran itu..kt org cabaran itu la yg mbentuk dri kita sebenarnya..yg penting,aku sentiasa tsenyum pd semua org dan cbe x mpelihatkan ape yg berlaku dlm jiwa aku ni....

1 comments:

  1. yela2....sy berubah...nnt sy guna cermin yg kat shopping complex tu ye...besar ckit kan...ngeeee....ampunn