twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

lama aku x update status aku dalam blog ni...2 minggu aku menghabiskan masa aku kat rumah untuk menenangkan fikiran aku sambil menemankan mak aku...ermm...agak sedih bila cuba menerima hakikat kehilangan orang yang sangat kita sayangi..bayangkan selama ni hari2 nampak depan mata, sakit pening tabah menjaganya..bila dia tiada macam rasa kosong je diri...sedih sangat...hari2 berendam air mata...aku cuba jadi kuat untuk bagi kekuatan pada mak aku..tapi kadang2 aku tak dapat menyembunyikan kesedihan aku..2 kehilangan yang aku rasa...sama2 aku menangis dengan mak aku...aku faham keadaan mak aku...aku tak nak dia menangis lagi jadi aku perlu jadi kuat..cukup banyak dia menyimpan perasaan..aku xnak dia tertekan lagi..


p/s : org nampak aku happy..aku gembira..nampak aku macam kuat menghadapi segala cabaran...tapi dalam hati...Allah yang mengetahui betapa aku cuba dan hampir tersungkur dalam menghadapi cabaran dan dugaan dari Nya...

0 comments: