twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

jiwa aku...fikiranku...perasaan aku semua kosong sekarang....kosong sekosong2nya....Ya Allah...kuatnya dugaanMu padaku...adakah ni balasan atas dosa2 aku yang lalu....aku xmampu hadapinya seorang diri...aku kehilangan 2 orang yang sangat aku kasihi dan sayangi...Ya Allah...kuatnya dugaanMu....

p/s : pada dia..aku dapat rasakan dia sedang mengenal hati budi seorang gadis...aku gembira walaupun dalam hati aku terguris luka yang amat dalam kerana dalam masa yang terdekat ni dia mampu mencari pegganti aku..sesungguhnya ya Allah..hanya Kamu yang berhak mengubah kasih sayang seseorang itu...biarlah demi kebahagiaannya..aku sanggup menjadi korban pada perasaan aku sendiri....

onyang...k.yung doakan semoga roh onyang dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yang soleh...terkilan sangat2 sebab dia pergi sebelum merasa gaji pertama aku bekerja dalam bidang yang aku ceburi ni...aku xkan melupakan saat2 aku dengan dia...lagu2 yang didodoikan untuk aku dengan adik2 aku masa kami masih kecil....kasih sayang yang diberikan pada kami...nasihat2 yang diberikan...aku rindukan semua itu terjadi semula seperti 10 tahun lepas...aku rindukan saat2 itu...akhirnya dia pergi menghadap Illahi hari ini...dalam aku cuba menahan kesedihan aku atas kata2 dia..aku dikejutkan dengan berita sedih ini...aku lemah sangat...lemah sangat jiwa aku sekarang....seakan aku ingin tinggalkan dunia ini...

0 comments: