twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

dalam aku mengodek2 tetiba aku terjumpa sesuatu....
sesuatu yang memberi jawapan atas segala pertanyaan aku dulu...
ternyata...alasan dulu hanya sekadar menutup kesalahan dia je...
takpe...sekurang2 Allah itu maha adil untuk aku...
Dia tunjukkan aku kebesaranNya...supaya aku sedar...
yang aku ada mereka yang menyayangi aku...
memang berbaloi kesedihan aku xlama untuknya...



mekasih pada mereka yang membuat aku jadi lebih kuat..sememangnya dia bukan untuk aku..rase nak muntah bila kenang ayat2 yang dia berikan pada aku dulu..takut berterus terang dalam hati tiada cinta hanya gunakan alasan picisan nak memutuskan hubungan..mekasih pada incik yahoo messenger kerana mengantoikan sesuatu yang membuat aku "block" semua yang berasal dari sana wat selama2nya...

0 comments: