twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

sakit kepala masalah xselesai2...selesai satu, datang 1 lagi...wahhhhh....pening la kepala otak dennnn......rasa macam nak lakukan sesuatu yang boleh redakan ketensionan diri ni...alangkah best kalau masa ni leh dikumpulkan kawan2 yang satu kepala...borak sampai nak pengsan....masa ni aku rindukan mereka2 yang suka mengurangkan tension aku...Nuna, Mira, Kiss, Tina, Fiza ngan As....rindu banget ngan korang...teringat lagi bila kita tengah stress mengadap pengajian kita keluar beramai2..kita gi karok sepuas2nya sampai hilang suara..kita kuar makan2...kita lepak2 kat Dataran Batu Pahat sampai embun jantan turun tengok gelagat mak nyah kejar lelaki2 jambu...huhuhu...serius....sangat merindui kalian....


bukan aku xingat sahabat yang lain2...setiap sahabat yang pernah rapat dengan aku semua meninggalkan kenangan yang mendalam dalam diri aku..sampai sekarang aku masih mengingati kalian....bila masa beredar semua akan berubah dan kenangan bersama tu bertukar menjadi momen yang paling indah dalam hidup kita selagi kita belum menutup mata....=)

0 comments: