twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hmm...masalah...masalah...hidup ni xbermakna kalau asyik suka je kan...mesti ade masa sedih...kadang2 bila kita xbermasalah, orang lain plak bermasalah...ape2 pon nak kongsi gambar hasil kreativiti aku bila aku tengah stress...

ni masa majlis pertunangan sepupu aku...
*yang perempuan tu sepupu aku...nampak cam pakai kamera mahal je gambar tu kan..hehehe


time ni masa amik gambar ikut klas masing2 masa zaman akak kanak2 rebina kt U dulu..huhuh
*klas ko..orang semua pakai baju kurung aku otai pakai jeans je...ade aku kesah???


ni masa ngedate ngan sedara aku merangkap kawan rapat aku kat kampung
*kelas ko as..kurus seh...hahahah


ni ex-roomate aku...
*aku berjaya mekapkan wajah dy pakai teknik photoshop..kalau gambar asli dy mak oii...kusam semacam je pasal xmekap...hehehe...gempak ko dik...^^


ni ex-housemate aku masa kat universiti dulu...
ni 1st time edit gambar 2 tone...huhuh


ni adik aku...comel plak aku tengok kucin tu..hahaha...jangan tendang aku jatuh katil malam ni dik oii...ko pon comel hasil kerja tangan aku...;p


ni 1-1nyer hero malaya...amacam?cantik x aku shoot gambar ko ngah?pastu aku interprestasi (manggai ayat aku malam2 ni....) lalu jadi la camni..hehehe

ade orang tegur pasni kalau aku kawen abang2 photographer tu gulung tikar la pasal pengantin sendiri ley edit gambar sendiri...haippp...mana boleh...da bayar beribu dyorang la kena edit lawa2..kalau x aku tendang laju2 depa semua...hihihihih

0 comments: