twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

dalam sehari dua ni macam2 perkara dah berlaku...ada yang happy...ada yang sedih....sedih tu xmo cerita la...mungkin tahun ni bukan rezeki aku...insyaAllah...aku akan dapatkan tahun depan...sedaya upaya walaupun sibuk...semata2 untuk mak dan abah...terima kasih mak dan abah..kalau tidak kerana kamu berdua,kyung xkan jadi macam sekarang...terima kasih atas kesabaran kamu dalam membesarkan kami 3 beradik..

dan..akhirnya aku dapat kerja yang lebih baik..walaupun terpaksa berjauhan dari mak dan abah..tapi..xpelah...demi masa depan dan nak membalas jasa2 mereka..terima kasih kepada orang yang merekemenkan kat tempat baru ni..jasa mu tetap ku kenang..hehehe...mulai minggu depan persekitaran baru...orang baru...bos baru...harap semuanya ok...sekurang2nya dapat menenangkan fikiran aku dari memikirkan kisah2 yang lalu...


3 comments:

  1. mana pulak ko lari kali ni....issshhhh

  1. dekat2 ngan ko jugak...^^

  1. wuuutttt...katne tu...isshhh..ceciter dgn aku bebetul