twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

sedih betul hati ni....macam2 masalah bertimpa2...selama ni aku senyap..ingat aku xpendam segala apa yang diluahkan?marah orang lain kenapa libatkan aku sekali?tau x aku sedang berperang dengan perasaan aku?demi sebuah kehormatan dan sayang aku,aku sanggup bunuh perasaan yang baru berputik dalam hati ni...tau x sakitnya macam mana???dipinta melupakan dengan cara paksaan..memang aku jadi seorang yang kejam...kejam terhadap semua orang...tapi xde sape yang nak mendalami isi hati aku...ingat aku ni robot ke??yang fikir aku ni xpunya perasaan mcm org lain???memang terasa sangat diasingkan...semua pengorbanan yang aku lakukan selama ni sia2 je...xleh ke beri aku sedikit rasa bahagia tu....orang yang disayang...yang ditatang bagai minyak yang penuh tu yang diberi perhatian...aku xminta semua tu...saat dirinya disakiti oleh orang yang dia sayang tu pada siapa yang diluahkan perasaan sedih tu...tapi kenapa hati ni pula disakiti kembali...aku tension dengan keadaan ni...mungkin tunggu aku da xde atas dunia ni baru kesedihan ni hilang....


sedih dan terusik dengan kata2 nya...apa salah aku???kalau macam ni...aku da jadi merajuk dengan keadaan sekarang...ape nak jadi,jadilah....bagi aku xde apa yang perlu aku fikirkan untuk diri aku...aku xberhak mencari kebahagiaan untuk diri aku...aku redha ya Allah...untuk orang yang aku sayang..biar aku sendiri....*tak dapat nak tahan air mata kuar lagi...tolonglah hati...jangan menangis lagi....

0 comments: