twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

*lintas langsung dari suatu tempat yang agak jauh dari semuanya....

sambil2 mencari idea untuk menyelesaikan projek aku ni saje2 je nak conteng2 kat sini...teringat saat balik petang semalam...berkongsi cerita dengan kawan2 tentang perjalanan hidup aku yang pelbagai ni...terima kasih pada korang berdua walaupun aku wat citer sedih tapi ditukar menjadi versi lawak...sengal je masing2...ape2 pon korang memang terbaiklah...heheh...bila dikenang2 balik...aku bersyukur kerana Allah pilih aku untuk merasai segala dugaan ini...sejak dari aku menginjak ke alam remaja sehingga sekarang ada je pengalaman yang boleh buat aku menjadi kuat untuk menghadapi situasi itu untuk kali kedua...dengan pengalaman itu membuatkan aku terus tabah dan tak mudah untuk mengalah atau putus asa untuk menghadapinya kerana aku yakin, takdir Allah itu indah...pasti ada yang terbaik menunggu aku di depan sana...hanya perlu meneruskan perjalanan je...aku memang bersyukur dengan apa yang aku perolehi sekarang...sekurang2nya aku dapat menilai sesuatu perkara itu dengan lebih baik...^^


ada kawan aku bagi cadangan suruh aku wat novel kisah hidup aku..sebab banyak sangat pengalaman yang aku da hadapi...pastu diadaptasi ke filem...aku mampu ketawa je...xpe2...nanti rasa2 aku rajin nak tulis skrip aku contact adik Farid Kamil minta tunjuk ajar dia...hihihih

0 comments: