twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

kadang2...tak semua hati kita mampu puaskan...kita cuba untuk menjaga hati orang lain..tapi pasti ke kita yang hatinya terjaga dan dia tak sedikit pon menyimpan perasaan tak puas hati tu...lain orang lain caranya...kadang2 bila senyap pon orang tak suka...bila bercakap pon orang tak suka...kan susah nak puaskan hati semua pihak...kalau senyap dikata tak pandai bergaul...bila banyak bercakap dikata pula menyibuk..aku sebagai seorang yang pernah melalui saat getir macam ni dulu hanya mampu katakan...SABAR...orang yang sabar itu sentiasa disayangi oleh Allah...biarkan dirinya tenang...aku yakin it will be ok...nak kata budak xla budak pon...tapi memang masih budak....kesabaran perlu tinggi kerana hari2 akan mengadap muka tu...aku anggap semua bagai adik2 yang masih dahagakan perhatian dan kasih sayang...insyaAllah...i'll try my best to be a 'sholder' to them...



maafkan aku sebab tak sengaja terdengar perbualan yang boleh dikatakan sulit...bagusnya dalam perbualan tu ada yang pro dan kontra...aku nasihatkan bersabar...aku tak boleh bagi pendapat aku sendiri sebab aku masih baru disini berbanding mereka...jadi...ada mata pandang, ada telinga dengar, ada mulut diam.....

0 comments: