twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

pejam celik,pejam celik hari ni dah sampai hari rabu..mei hampir melabuhkan tirainya dan akan digantikan dengan jun..cepat sungguh masa berlalu..tinggal lebih kurang 3 minggu je aku disini..perasaan???haruslah teruja..sebab bercinta kot nak tunggu semua ni habis dengan baik...sesungguhnya permudahkan segala urusan aku ya Allah...hanya ini je mampu aku lakukan untuk buat mak ayah aku gembira...

so,aktiviti aku hari ni mengadap report sampai lebam..sambil2 tu mengadap sarapan pagi sebelum ada appointment dengan PA aku kul 10 pagi ni..mood diet woo...mana aci..adik aku yang temok tu nak kurus..aku yang gojes ni nak temok lak kan...huhuhu....

sarapan pagi aku hari ni sup cendawan je...wahhhh....lama kot aku xmenyantap sup tu pas fobia pasal silap bancuh dulu..huhuhu...ade kisah sedih disebalik citer sup cendawan ni....dulu masa study kat poli...rasanya tu zaman semua bodoh2 lagi...tp,ade hati nak mcuba...huhu...orang cakap sup ni sedap..aku pon bancuh la sup ni ngan kuantiti air dy macam nak wat milo 3 dalam 1..sekali masa tu tengah makan nasi...kawan2 aku semua cakap..eh2..ko makan nasi dengan susu....leh perut ko ye...aku gelak je...pastu sekali aku minum 'susu' tu rasa nak terkeluar semua yang aku makan, dengan nasi2 semua...memang muntah la..kawan2 aku semua pelik nape sampai muntah...rupanya diorang rasa 'susu' aku tu masing2 nak muntah gak...hahaha....hoiiii...ni bukan susu ni...ni sup cendawan!!!!patut la xsedap...ko hengat bancuh macam air ke????giler laa...aku tak dapat nak bayangkan rasa dia macam mana..memang sangat2 disaster la...aduyaiiii....pastu fobia nak makan sup cendawan wat sendiri ni..aduyaiii...tapi...nak diet punya pasal..berani memecahkan fobia ni...huahuahua...rupanya..sedap jugak sup ni kalau betul bancuhannya...hik3!!!!





0 comments: