twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hr ni aku mmg angin sangat...mana taknye..aku beli 3 lauk je sampai 10hengget kne..cam siot je makcik tu...dalam aku tgh sengkek ni suka2 ati je nk kne kan org..mmg aku angin laa...ko ingat aku org kaya ke ley tekan aku sampai harga camtu??kedai buruk je,tapi macam wat hotel 5 bintang...eeee......bengang tol laaaa!!!!!!

aku cdg nk kenakan makcik tu balik..amik lauk banyak2 pastu tanya wape harga pastu ckp kt dier
"minta maafla cik,sy xnk la beli kt sini..mahal gilerr..." sambil tinggalkan lauk tu...

best x cara aku tu???

2 comments:

  1. chah...x baik balas2 ni..biar la..klo cara dia salah, dia yg tanggung dosa..dia yg mkn duit haram..ckup2 la Allah dh sediakan hukuman utk dia..sabar ye..nnt mkn kdai lain ok..

  1. ecah.. aku sarankan ko mmg patut ckp kt makcik tu yg... "makcik ni jual makanan mahal kan?" "Makcik ni jual ntuk artis ke menteri?"
    hehe....
    aku rs aku tau moralnya Cah..
    Moralnya: ko kn masak sendiri...
    hehe.. jgn mara....