twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hr ni ttbe je rse cam sayu je ati...xtau la knp...tp,mcm ade sesuatu je yg hilang dlm dri ni...hmm...ape yg hilang tu ye..ketenangan dri aku...xtau la knp...aku da xjd mcm dlu...semangat aku mcm da xde je dlm dri ni...mcm slow2 di tarik nikmat tu oleh Allah...knp ye...sbb aku byk dosa mungkin...

aku banyak wat dosa ngan org sekeliling aku..ngan mak ayah aku, ngan org yg aku syg, ngan kwn2, ngan org lain...aku rse mcm dri aku ni da jauh tpesong dr jalan yg betul...

kdg2 tfikir knp aku jd cmni...pengaruh dr luar ke...atau aku da jauh tsesat dr jalan yang benar?? segala ape yg aku wat skrg serba xkne je...ati xpernah tenang...risau je memanjang...knpa ye...

aku nkkan dri aku yg dulu...penuh ngan semangat, selalu dipermudahkan urusan aku...skrg mcm sempit sangat...kenapa ya Tuhan ku...adakah aku banyak dosa padaMu???

aku fikir, aku kne betulkan dri aku semula..aku kene ubah dri aku...aku mgaku aku da jauh tsesat dr jalanMu..banyak perkara yang xpatut aku lakukan, aku lakukan...aku kne betulkan diri aku semula...

"Ya Allah, Ya Tuhan ku...berikan lah aku kekuatan untuk menempuhi segala cabaran dan dugaanMu di atas dunia ini..Kau berikan lah aku kesihatan diri untuk terus bnafas di atas bumiMu ini...aku bmohon pada Mu ya Allah, kasihilah kedua ibu bapa ku seperti mereka mgasihanku sewaktu aku kecil dahulu, kau kasihlah seluruh ahli keluargaku..ampuni lah dosa2 mereka dan dosa2 ku...ya Allah ya Tuhan ku...kau berilah aku cahaya hidayah untuk aku mencari semula diri ku yang hilang ini..amin..."


*sedih sangat....

0 comments: