twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

akhirnya....hari yang aku xnak datang tu menjelma juga...semalam,29/04/10 aku dan kawan2 berpisah juga setelah 3 tahun mengharungi susah dan senang bersama2...mmg agak sedih juga sebab mengenangkan banyak kisah2 yang berlaku dalam kehidupan kami selama 3 tahun ni...sejak malam kelmarin kami mengenangkan kisah2 yang melucukan,menyedihkan mmg terasa sebak kt diri masing2...sepanjang perjalanan nak balik ke rumah mmg mulut masing2 xberenti2 bcakap pasal kenangan lalu yg mungkin xkan dapat diperoleh kat tempat lain..aku, husna ngan balkhis da meleleh2 air mata...mmg agak touching la malam lepas...pas kami gi main bowling..(mungkin ni yg last waktu masing2 belum terikat ngan komitmen),kami keluar bergambar kt sekitar universiti...mekasih kat sely jd jurufoto hr tu...(^_^)

semalam, masa husna ngan balkhis nk balik tu mmg aku da xley tahan da...masa peluk husna tu air mata aku da xley tahan, mmg jatuh bguguran la..sedih la sbb dier ngan balkhis suka dengar segala masalah aku selain dari mahira n tina...sebelum balik td aku salam n peluk mahira n tina..mmg aku cuba xtunjukkan kesedihan aku sebab mak dan abah aku ade..dalam ati, hanya Tuhan yg tahu perasaan aku masa tu..

aku nak minta maaf sebab mmg xdapat nk ckp apa2 masa kita berpisah td..tp aku akan sampaikan ape yng tsirat dalam ati aku ni dalam blog ni...mekasih kawan2 sebab sudi jadi sahabat aku sepanjang 3tahun perkenalan kita...masa aku menaip entri ni mmg dah bergenang je air mata aku..banyak sangat memori kita bersama...tiba2 aku jadi rindu sangat pada kamu semua...sebab aku tau...pasni bila aku kembali kt universiti, aku dtg tanpa kalian...aku kne belajar hidup bdikari, bergerak tanpa kawan dan belajar untuk bersendirian..sekurang2nya aku bsyukur sebab ada sahabat rapat aku yang akan menjadi pengganti kalian..mekasih rosnah ahmad sebab selalu jadi tempat aku mcurahkan perasaan aku...

husna : aku nak minta maaf kt ko kalau aku ade terlajak kata,tlebih laku yang pernah wat ko tkecil ati ngan aku..aku pon nk minta halalkan segala makan minum aku,tguna duit ko if aku tlupa nk ganti..aku doakan semoga ko berjaya dalam hidup ko..aku harap agar ko dapat myesuaikan diri di alam baru nanti,jangan cepat naik angin ye kawan,belajar bersabar dalam mhadapi segala dugaan..aku yakin ko boleh...ape2 pon mmg aku syg sgt kt ko..

mahira : aku nak ucapkan terima kasih sebab jadi kawan aku paling rapat selama 3 tahun ni..aku nak minta maaf kt ko if selama 3tahun ni aku ade tkecilkan ati ko,lawan ckp ngan ko...hanya ko je yang memahami siapa aku..aku pon nak minta halalkan segala makan minum,duit yang aku pinjam tp tlupa nk ganti..aku pon da halalkan segala ape yang ko guna n pinjam dr aku..aku nk ucapkan terima kasih sbb banyak tegur aku walaupon kdg2 teguran itu ada ketika mbuat aku berasa jauh hati,tp, bagi aku, tujuan ko untuk menjadikan aku seorang manusia yang baik..mekasih kawan...aku nk minta maaf lagi sekali kalau aku ade sakitkan ati ko mira...

balkhis : mekasih kis sebab selalu bkongsi cerita ngan aku..banyak menda yang aku xpernah tau jd tau ko..aku nak minta maaf if aku ade wat ko terasa ati ngan aku dalam bulan2 kebelakangan ini...aku da maafkan dan lupakan perkara yang pernah wat aku terasa sebab bagi aku semua manusia bukan sempurna...mmg aku akan merindui ko nnti terutama bila kenangkan saat kita dok berdua sebelum gi survey camp tu...

tina : walaupon ko bru je msk ngan kitorg tp aku da rse cam lme je kenal ko...aku nk minta maaf klu aku ade wat salah ngan ko..aku akan merindui gelak tawa ko n cerita2 ko tu....

fiza : aku nk minta maaf kt ko kalau aku selalu usik2 ko tu pernah wat ko marah ngan aku..aku pasti rindukan diri ko n keletah ko tu fiza..masa aku taip entri ni aku da senyum sorang2 da...

pada semua sahabat2 ku..jangan dilupakan memori kita bersama, terutama kenangan semasa kita dok di bawah 1 bumbung kt rumah no.3, taman wira tu..kt situ la baru kita kenal sape kita dr mata org2 yang rapat ngan kita...walaupon pernah mengalami kejadian pahit, tapi,itu lah yang akan mjadi kenangan termanis dalam kehidupan kita..aku doakan semoga korang berjaya mencapai cita2 yang diimpikan....

p/s : psssttt....kawan2...da nk kawen jangan lupa inform kat aku ye...(^_^)

0 comments: