twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hmm...hr ni merupakan hari yang penuh bsemangat...akhirnya aku berjaya mdapat kerja..okla..dr aku dok umah xde wat ape2 baik aku gi kerja cari duit poket sepanjang aku cuti ni..dapat tampung pbelanjaan aku nnti...walaupon kerja xseberapa janji duit masuk n halal...

semalam da jumpa bos da..okla..bos pon peramah sebab dyorg sme kenal adik lelaki aku tu...so xsusah la aku nk sesuaikan diri aku nnti...nk banding ngan bos melayu dulu,mmg banyak beza la...mmg patut pon cina lagi maju dalam perniagaan...

hr ni hr 1st aku kerja..hope aku ley kerja ngan baik..rsenye aku cme perlukan briefing sket je sbb da pernah wat kerja ni dlu...ok la..nak mandi n siap2...pada kwn2 semua yang tgh LI tu,selamat menjalani latihan industri..aku pon ley dikatakan wat LI jgk la ni..cuma bidang je lain..hehehe...ok, salam.....(~_^)

0 comments: