twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hmm...balik kerja td mak aku ade tegur aku kenapa aku muram je...aku cakap xde ape2...mak aku ckp xyah tipu dier sebab dier tau sgt kalau aku ade masalah air muka aku mmg akan nmpak bmasalah...aku sedaya upaya menafikan kt2 mak aku tu...padahal hakikatnye mmg byk sgt masalah aku...

macam2 aku tgh fikir dan risaukan...ntah la...kepala aku da mula sakit balik..mgkn sebab aku stress ni aku jd cmni..ntahla...sakit aku bile kenangkan semua ni...masalah aku mcm2...psl result,study,family aku,hal aku ngan abg,kehilangan cincin aku,stress ngan dak2 tpt kerja,masalah duit...semua nk buat aku cam nk jadi gila!!!!

aku nk sgt lari dr semua ni...aku xnk fikirkan ape2 lg...dulu aku pernah tfikir kan elok je aku mati dulu dr menanggung semua keperitan hidup ni...aku mmg xsanggup lg dah nk hadapi semua ni...knp semua org xpernah nk paham ape yg aku nk dalam hidup ni..knp aku msti kne ikut segala keputusan yg telah dbuat oleh org lain..aku mmg xlayak dan dilarang utk pilih jln khidupan aku ke??

aku mmg stress sgt skrg..aku mmg xtau nk luahkan pada siapa lg...aku rse jiwa aku kosong sgt...mcm aku xde sape2 yg aku leh percaya utk sme2 bkongsi ssh aku...aku mmg da hlg semangat sgt skrg...aku xnk sshkan kuarga aku atau org yg aku syg...klu aku stress sgt mmg kesian kt bantal ngan selimut aku tu jd mangsa air mata aku...aku mmg xtau nk luahkan pd siapa lg...

p/s : msg2 dier wat air mata aku tumpah lg malam ni...sedih sgt2...aku jd down...xtau nk ckp ape skrg sbb mmg aku sedih sgt...

1 comments:

  1. biase la Cah.. Dlm dunia ni mana ade org yg tak ada masalah.. yg penting cara kita nk mengatasi masalah..
    kite takleh lari dari masalah..
    kongsi la dgn aku... apa yg jd smpai ko tetekan sgt ni?
    apa masalah dgn result ko? kehilangan cincin... dan kenapa smpai ko sedih sgt ???
    citer la kat aku... ape masalah ko kt tmpat keje tu?? jgn
    beratkan sgt ntuk fikir sorang2...
    ko mesti luahkan pd org yg boleh respon feedback.... aku kan ade..
    just emel la kt aku ni..
    aku akan sedaya upaya tolong ko....