twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

fuh...lame betul aku xpost ape2 kat blog ni...da naik bersawang,berhabuk da... tak lame lg nak naik semester baru,so aku akan mulakan hidup baru dan semangat baru...sekarang aku da tak kan hadapi segala perkara yang menyesakkan kepala otak aku ni dan membuat jiwa aku kacau..

bila aku da kuar dari persembunyian aku memang banyak sungguh perubahan terutama pada manusia2 yang buat aku belajar apa itu persahabatan..bagi aku tak kisah lah ape ko nak labelkan aku ni apa..whatever..ade aku kisah???selama ini korang ke yang support aku?lagi buat aku down adela...

ape2 pon aku doakan kwn2 aku mahupon manusia2 yang anggap diri tu perfect,"gah" tu dapat mencapai kejayaaan pas habis ni..semoga masing2 dapat ubah perangai tu.mungkin malang aku pulak yang terkena tempiasnye walapon sampai sekarang aku x tau ape salah aku....

1 comments:

  1. wahahha...takut...ampun....jgn mkn saya....

    adeeehh..dh la chah...lepas kan suma suma nya...maaf kan diorg...dan anggap diorg x wujud...nnt, ko akn teringat2...jd dendam...x baik...ko dak comey kan....kang hilang lak ayu tu....

    abaikan je dorg tu...meh3 kawan dgn aku sorang je....lalalaaa...laki ko ckp kat aku, dia belanja aku mkn ns myk korang....kedekut btl....hampeh je....hahahah