twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

aku hanya dapat gambarkan perasaan aku sekarang dalam keadaan sangat2 sedih...dari mlm smlm sampai pg ni aku masih xdapat nk kawal air mata aku dari keluar..ntah kenapa ade je dugaan yang berlaku pada aku...xputus2...kenapa haa....

semalam satu benda paling berharga dan bermakna dalam hidup aku telah hilang dalam hidup aku...xtau nak cakap ape...mmg sedih sgt sbb dah lama dier ngan aku dan aku xpernah bpisah dgn dier walaupun sekejap..tp,akhirnya hilang jg...aku xboleh nk kenang blk sebab air mata aku da kuar lagi....

aku xpasti barang tu terambil oleh org atau tercicir..tp tolonglah pulangkan balik pd aku...barang tu sangat2 bermakna dalam hidup aku..tu tanda kasih dan syg seseorang yang sangat bmakna dalam hidup aku....

semalam waktu aku msg ngan dier..aku xmampu nk terangkan tentang keadaan sebenar..aku mmg xmampu...sebab aku tau mesti dier sedih kalau tau...aku cuba cari kekuatan utk beritau dier,tp aku xmampu...aku sendiri xmampu melawan kesedihan, inikan dier...semalam msg2 ngan dier sambil air mata aku meleleh je....abg..syg minta maaf...syg xde kekuatan nk bgtau abg semalam sebab syg sedih sgt...

aku pon seakan terlupa sebab selalu aku pakai kecuali kt umah..semalam sebelum gi toilet aku simpan benda tu dalam beg aku..bila tiba msg dier ttg jodoh tu aku tbe2 teringat pasal benda tu n cepat2 cari dalam beg..da xde...Ya Allah...hanya Dia yg tau ape perasaan aku masa tu...aku cari2 sekitar kedai mmg xde sampai aku da nk menangis depan tokei tu...dy janji kalau xjumpa kt umah dy check dlm cctv...waktu balik tu aku mmg senyap je..customer dtg pon aku xmampu layan...nasib tokei tu consider...balik2 aku bergegas cari kt tilam aku walaupun mmg xde kt ctu...aku msk blk air n trs menangis...pg ni aku bangun dengan mata yg bengkak..Ya Allah...kuat sangat dugaanMu Tuhanku...mmg aku msk blk n xkuar2 langsung...aku xtau nak cakap ape....

aku mharapkan keajaiban yang akan berlaku..berharap sangat...janganlah duga aku dengan dugaan yang maha kuat lagi...aku syg sgt ngan dier..aku mmg nak bersama dengan dier sampai akhr hayat aku...aku xmampu nk taip lg sebab bila aku baca entri ni aku jd sangat sedih...xtau la....

1 comments:

  1. hai eyca ....salam kenal ya. saya sangat terkagum liat cerita mu. sungguh kemuliaan hatimu membuat saya menjadi terharu. semoga saja perjalanan hudup eyca selalu dlam naungan dan lindungan Allah Subhanahuwata'ala