twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

first...aku nak ucapkan mekasih banyak2 pada semua yang prihatin terhadap aku yang kelihatan masih single n available *hakikatnya memang masih dalam situasi tu pon..hahaha...dan kepada mereka2 yang cuba mengenen2 member masing2 kat aku...sangat terharu dengan usaha kalian untuk diri ini...sesungguhnya akan tiba masanya untuk aku akan tukar status diri ini sejak lama kosong tanpa diisi oleh sesiapa lagi...hanya yang masa yang menentukan semuanya....cepat atau lambat...jangan risau ye kawan2...doakan semoga cepat tiba masa aku ye....

tetiba diserang demam...sakit tekak ngan dada neh...ni mesti da kena jangkitan virus or bakteria dari projek air sisa yang tengah aku wat sekarang...yang tidak2 je supervisor aku ni punya projek...main taik lembu la..main air kotor la...haihhh....akhirnya,student yang jatuh sakit.....=(



0 comments: