twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hurmm...1 presentation da berlalu...so feedback yang aku dapat tak banyak untuk projek aku.  sebab projek ni baru kat malaysia...xde yang buat lagi kot campur bakteria dalam air sisa untuk rawatan air.  so, komen panel semalam tak banyak la..just tegur method yang aku guna untuk dapatkan data tu tak betul..  kata nak wat reaktor tanpa oksigen, tapi bila check DO (dissolved oxygen) hah..amik...banyak lak tu walaupun nampak la penurunan kadar oksigen tu.  pastu panel tegur lagi pasal cadangan aku nak tambah asetat tu memang ok..cuma kaedah pengendalian masa pengambilan asetat tu tak betul..hurmm...dia nak komen lebih2 pon tak dapat sebab ni pon kajian awalan.  nasibla budak2 lepas kami ni..hadap la ngko ngan projek kami yang boleh dikatakan xok neh...hua3...janji lepas dan takkan hadap lagi projek pening ni lagi kan...hihihi....

petang ni ada satu lagi presentation...pon DR yang menilai...ni tengah wat preparation untuk berdepan dengan dia..habis present dengan dia terus aku settlekan semuanya..lepas minggu depan berakhir la tugas aku sebagai budak kiut yang masih dibangku pengajian....^________^




2 comments:

  1. kiut ke??? Uweeeekkkkk....muntah pink aku

  1. haha...ada nada2 cemburu disitu....bukan aku yg ckp okeh...budak2 saing ngan aku tau...aku bcakap bdasarkan fakta...hihi