twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>


jumaat ini...
aku bangun seperti biasa....
berdepan dengan hari2 yang masih sama...
aku sudah lupakan apa yang berlaku pada diri aku semalam....
perkara yang berlalu usah dikenang dan disimpan lagi...tak guna pun....
yang penting teruskan hari2 yang mendatang ni dengan penuh kekuatan dan kecekalan....
aku tau...aku mampu hadapinya...aku kan kuat...aku kan mampu...aku selalu berdepan dengan dugaan bukan...
jadi lupakan segalanya...fokus pada apa yang aku mahu dan jaga apa yang aku miliki kini dengan sebaik2nya..

sangat bertuah dan bersyukur dengan apa yang tuhan kurniakan pada aku...disebalik kekuatan jiwa aku masih terselit sifat pemaaf dan menerima sahaja apa yang berlaku tanpa banyak persoalan...aku malas ingin menyakiti diri sendiri lagi...apa yang berlaku biarkanlah...tak perlu melantun atau menyusahkan diri sendiri...big girls don't cry ok....=')




0 comments: