twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>


sekarang masa terluang aku banyak aku habiskan dengan membaca...sekarang aku tengah baca novel ni...




thanks to my friend for this belated convocation present and the cutest card..i'll love it..nak2 tang kad...kreatif dan inovatif...tarik atas kuar gambar aku yang comel *eh..?? chubby tu...buka dalam ade topi konvo in 3d...pandai3...^____^....sekurang2nya aku tak bosan untuk masa2 lapang kat rumah...tau aje minat aku pada buku ye...=)

so bila da baca novel ni timbul keinginan nak tengok sendiri drama Adam & Hawa yang orang dok kecoh2 best tuh...hari tu macam tak berminat sebab da kecewa dengan drama Bicara Hati yang juga diangkat dari novel ke drama..novel best tapi drama hampeh...hurmmm...>__<..tapi biasa la...dugaan nak menentang line BERUKBANG yang macam shilakeeee ni membantutkan hasrat aku nak tengok drama ni....T____T

#err...ada yang kesian kat saya tak..download drama ni sampai abis pastu pos kat saya....hahahaha.....
"-____-"

hari ni...pagi ni..memang aku rajin nak menaip...rajinnnnnnn sesangattttttt.....tiba datang malas...malassssss sesangatttttt.....

0 comments: