twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

aku baru melepasi saat2 genting yang penting dalam hidup aku...kadang2 agak susah untuk kita memaafkan segala salah dan silap org yang pernah kita sayang..tapi,bila hidup tanpa kemaafan ibarat macam tidur malam xlena..asyik terkenang2...seharusnya biarkan ianya berlalu tanpa ada rasa dendam..ibarat kata Aishah kemaafan itu merupakan dendam yang amat indah...sekurang2 itu menunjukkan bahawa kita terlepas dari harapan yang tak pasti...mungkin tuhan nak tunjukkan kita bagaimana cara menghargai perasaan orang lain selepas ini...aku rasa lega sangat sebab aku da dapat melepaskan apa yang terbuku dalam hati aku selama ini..pasni apa yang jadi keatasnya bukan kaitan aku lagi...aku da ade kehidupan aku sendiri..dan aku takkan tutup pintu hati aku untuk menerima cinta baru...aku doakan semoga teman baru itu boleh menerima kelemahan dan kekurangan diri aku dan menerima keluarga aku seadanya...so,...ada sapa2 berani2 mau masuk line???hahaha....

1 comments:

  1. Saya2..ada line pe?celcom ok x?ke line clear depan ptronas..hehe..=p