twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

Ape perasaan orang lain kalau orang yang rapat dengan dia suka cari pasal ngan suka sakitkan hati kita???rasa bengang giler kan...ape perasaan kita kalau gurau kita tu orang anggap serius sampai mencetuskan pergaduhan walhal xde menda pon gurauan tu...rasa macam nak kasi pelempang je....tapi aku ni bukan jenis camtu...tak tau la napa..kalau ikut hati ni da macam2 aku makan hati tengok perangai manusia sekeliling aku ni..tak boleh ke xsakitkan hati aku ni???mentang2 aku xbanyak cerita,aku diam je..semua nak pijak aku...adik beradik aku pon xrespek aku...ape?diorang ingat aku ni adik2 diorang ke?kadang2 aku menangis dalam hati,,,kenapa la aku dilahirkan sebagai anak sulung yang langsung tak boleh menunjukkan yang aku ni boleh memberontak macam adik2 aku tu..suka2 hati nak menyakitkan hati orang lain pastu wat macam xde ape2 yang berlaku..eee....sakit sebenarnya bila kita hanya mampu menyimpan je perasaan marah,geram,bengang tu dalam hati...kalau bersuara kang aku yang kena balik..mana hak aku untuk bersuara dalam rumah ni??????

p/s : sekurang2nya blog aku ni jadi penyelamat aku untuk melepaskan geram aku..sekarang aku da ok dan boleh tersenyum kembali....=)