twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

lama aku xupdate blog aku ni..salah 1 kekangan line...pagi2 mmg syok giler line..da tgh hr sket cam jibraun je line aku...so pg2 la masa aku nk mencari keje,main fb,chat ngan kawan2...

hmm....bila aku kenang balik segala yang dah berlaku dalam hidup aku ni,kadang2 rasa macam ada kala aku macam menolak tuah..contoh dalam cinta...wape kali aku berjumpa orang yang baik dan ikhlas menyayangi aku tapi aku menolak dy...kadang2 aku tfikir kenapa aku xpernah nampak keikhlasan hati mereka dalam cuba menawan ati ni..aku boleh pandang sepi je..bila aku kenang2 kan..macam kenapa aku selalu wat keputusan yang salah dalam menentukan hala tuju hidup aku..kenapa ye....terkadang macam aku tak mampu untuk wat keputusan untuk diri aku...kenapa....ini masa depan aku..aku yang berhak menentukannya...berapa banyak tuah yang datang pada aku tapi aku tolak mentah2....kenapa ye.....banyak sangat ke dosa aku ni.....

0 comments: