twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

perasan x?kadang2 kita terperangkap dalam 1 situasi
dimana ianya menuntut kita untuk wat 1 keputusan..
dan keputusan itu cuma ada 2 jawapan je...
sama ada terima atau x...
terima sebab nak menjaga hati orang lain...
x sebab ianya rasa macam xadil untuk hidup kita...
ntahla...serius kadang2 penat layan perasaan sendiri..
serius..penat...
rasa macam nak lari ke satu tempat yang mana sorang pon xkenal siapa kita..
atau dilahirkan semula dan kita berpeluang untuk betulkan keadaan tu kembali
ataupun dapatkan peluang yang terlepas tu...
tapi semua tu xmungkinkan...
masa yang telah lepas xmungkin akan kembali...
tapi namanya pun manusia...
dalam menentukan keputusan untuk diri sendiri pon
terpaksa juga mengorbankan perasaan orang lain..
terpaksa melukakan hati orang lain...
aku hanya insan biasa...
aku xmampu nak puaskan hati semua pihak....
berikan aku sedikit ruang untuk tentukan hala tujuan aku..
maafkan aku kali ini 
aku xmampu untuk menanggungnya seorang
biarla aku lepaskan semuanya...
andai itu bukan milik aku...
andai itu bukan kebahagiaan milik diriku..


sebenarnya esok hari penting bagi aku dan kuarga aku..tapi aku masih xdapat melelapkan mata..ntahlah..otak ligat berfikir macam2 perkara...aku xpasti dengan semua ini...betul ke keputusan aku ini..Ya Allah...berikan petunjuk dan hidayahMu..semoga majlis esok berlangsung dengan lancar dan aku ingin lupakan semua kisah sedih aku dulu....

rindunya pada arwah..rasa terkilan sebab xdpt bersama masa saat akhir dia..='(

1 comments:

  1. wuuuttt...ape benda ni...xnak citer dgn aku pun kan...sob3