twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

* berkongsi gambar2 zaman belajar dulu...

Lokasi : PSIS, Sabak Bernam

saya sangat kurus masa neh..huu..T.T..xsilap ni masa sem 6..
ingat lagi kes yang berlaku masa neh..ni masa nak buka puasa xsilap aku kat Waterfront Sabak Bernam..
dak lelaki klas aku nakalnya ya Allah..tuhan je yang tau..dok mengusik dak india kat sebelah tu, 
Kak Thiba sampai menangis ngan merajuk la dia!!siap lari lagi dari tempat tuh.
.nak gila la dok cari dia kat mana sampai ke pekan sabak budak2 ni cari..
rupanya dok menyorok celah pokok tu..mana la nampak kami2 ni kan dia dok kat situ sebab gelap je..hehehe..ape2 pon kak thiba memang sporting arr!!!hehehe


time neh gi beraya umah P.A kami..masih lagi kurusssss...=p


ni masa sukan antara kelas DKA..dia ni antara good friend aku..
Nur Ain a.ka Intan namanya..=)


yang baju biru tu dak integrasi..pernah ade krisis dengan dia sampai persahabatan 
aku ngan Intan retak arr...sangat geram ngan dia..tapi,tu semua citer dulu...
sekarang da ok da..maklum la da dewasa kan....^^v


ni masa 1st time dinner under JKA..cam kelakar je..udah la kitorang batch 1st kat poli tuh..
wat dinner yang attend 2 kelas je, DKA (klas aku) ngan SKA..
dinner lak bawah tangga HEP..sungguh kelakar!!!
balik2 posing ngan orang yang sama..tapi memang best..
sebab xramai so sampai klas2 yang lain pon kami kenal n rapat..
xkisah la klas elektrik ke atau klas komputer atau setiausaha...semua tau nama dyorang...
sangat2 best!!!hehe..time ni sem 1..aku kene make up kat dak DSK..
1st time muka aku di make up..lain la muka aku..sekarang kebaya hijau tu da xmuat da sebab aku rasa FABRIK BAJU  tu da MENGECUT kot..hahaha!!! actually,memang best malam tuh!!! 


ni gambar legend neh..hehe...xsilap gambar sem 2..sebab aku ingat lagi pasal aku pakai baju neh gi klas..
skali cik Ilyas soal aku bukan panggil nama aku..dia gelarkan aku "kak rimau" pasal corak baju aku tu..
1 klas dok gelakkan aku..haishhhh!!!!hahaha...sampai sem last cik tu panggil aku "kak rimau" je..
nasib aku xmakan ko cik Ilyas..haha..
time ni kami baru rapat..semua gara2 kene translate nota bahan binaan 2 dulu dalam BM..
cam hape je..udah la tebal notanya setebal buku Mechanic Structure kat U aku yang pernah aku pinjam dulu..1 malam xtido dok gelak je...dari xkenal..xpernah bertegur terus baik dan rapat sampai sekarang..hehehe


banyak lagi kisah kenangan silam yang aku nak kongsikan kat sini..sememangnya semakin lama kita hidup dalam dunia ni, kenangan demi kenangan akan menerjah dalam fikiran kita tuh..xkisah la ianya kenangan yang indah atau sebaliknya..sebab semua tu mencorakkan kehidupan kita..xla statik je...xbest la pulak kan..hehe...

p/s : actually, aku dok cari gambar aku dengan sorang kawan baik aku..Nuri Zahira a.k.a Ein..tapi xde la..maklumla gambar banyak yang da hilang..Lalink...klu ko baca entri aku ni if ko ade simpan gambar lama kt b'2 kat poli dulu kongsi dengan aku k...=)

2 comments:

  1. lalink chubby ku...kat blog mcm pernah aku letak...aku pun dh lupa...nnt aku cari ye

  1. **ko cito ni ttbo lak den engat pristiwo k'thiba tibo2 m'ilangkn dri d mlm aghi..osah laa..
    **maso dinner bwh tanggo tuh kn kito ado jomput dudo2 den.bapak payah eh nk mlayan.tah mano 1 den nk lyn an.hihik!!