twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

Penatnyer....tu je yang mampu aku suarakan hari ni...
ape x nye...semalam kenduri banyak kerja
hari ni hantar si kecik balik U lagi...
fuh...perjalanan yang sangat jauh...
6 jam pergi balik...
mana aku x 'lemau' macam sekarang..
mata nak kuyu je....
cadang nak citer sambil upload gmbr skali...
tapi aku memang xlarat nak upload gambar...
lain kali je laa...
cuma....
ada 1 menda je yang aku xpuas hati sepanjang perjalanan hantar adik aku tadi..
kepada Datuk Shaziman...
tolonggggg la ambil perhatian pasal jalan kat area Pahang...
aku rasa naik kuda lagi selesa dari naik kereta ikut jalan Pahang tuh...
lekak-lekuk, berlubang sana-sini....
sakit betul pinggang aku.....
abah plak bawak kereta laju tadi sebab nak kejar masa
melambung2 aku tadi...
pergghhh......
Tok Hajib pon sama...
kata da pegang Pahang
tapi xnampak langsung pembangunan kat Pahang tu 
melainkan pokok2 yang makin tinggi...
harap perbetulkanlah jalan tu...
adik aku tu ade balance 3tahun lagi kat sana...
kalau camtu je jalannya...
alamat kami ni cepatla dapat penyakit osteoperosis..
ok la...
aku da xlarat da.....
badan da sengal2..
esok ade kerja
so malam ni kene tido cepat...
gud nite semua bloggers...
Assalamualaikum~~~

0 comments: