twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

susah betul nak lupakan apa yang da terjadi dalam hidup aku ni..nak2 kisah cinta duka tuh...aku nak jadi macam orang tu..senang2 je leh lupakan kisah cinta yang telah penat kami bina bertahun2 tu camtu je..senang giler...memang aku da maafkan dia..tapi ada ketika bila kenang apa yang dia da buat pada aku aku jadi sakit hati..nak2 dia senang2 je leh lupakan aku dan pergi pada orang lain..terus aku terkenang..semua itu alasan semata2 untuk lepaskan aku...memang aku agak sakit hati bila ada kawan2 cakap kat aku macam ni...

"ko xde contact2 dengan ex ko ke..."

"kenapa ko xboleh jadi kawan ngan ex ko macam aku???"

"eh, ko tau x, aku tgk gambar ex ko dengan si polan tu bkepit2...cantik plak tu..."

WTH betul!!!aku memang menyampah bila ade orang tanyakan aku soalan2 tu..serius bila ade orang tanya aku camtu samada aku xbalas mesej dia atau aku sound je dia..nak borak2 ngan aku boleh..tapi jangan sebut nama mamat tu depan aku..blah arr!!!cakap lepas cara baik konon..xnak bercinta lagi laa...serik...tetap sayang aku sampai bila2...ptuiii!!!!...gi mati la ngan cakap2 ko tuh!!!kata la jodoh dia ngan minah tu xpanjang dan dia nak kembali pada aku..sorry to say laa...aku da xnak lagi kat dia walaupun aku masih single n available lagi...banyak sangat silap dia pada aku dan dosa dia pada aku yang boleh dilupakan macam tu je..senang je cakap maaf...yang sakit aku...

that's why aku xboleh nak terima ex aku jadi sahabat...alaa....xpayah nak sembunyi laa...walaupun korang da ade pengganti pon korang boleh terima lagi kenyataan korang telah berpisah dengan ex korang??sedikit pon mesti ade perasaan sedih tu kan...nak2 bila da jadi sahabat ex korang tu tunjukkan kebahagiaan dia dengan orang baru tu xsecara cerita atau melalui Facebook...mesti korang ade rasa sedih ngan jeles kan...aku memang mengaku aku ade perasaan tu sebab aku pernah sayang dia dalam jangka masa yang lama...sebab tu aku amik keputusan untuk putuskan segala hubungan aku dengan dia dari no telefon sampai ke dunia maya..aku xnak ada hubungan dengan dia lagi...ko nak wat apa suka hati ko la..aku xnak masuk campur lagi...sebab bagi aku hanya masa je ley wat aku lupakan semuanya...rasa sedih tu memang dah xde lagi dalam hidup aku sebab wat ape aku nak sedih2..dia ade kisah dengan perasaan aku???

sekarang aku biarkan diri aku untuk mengenali semua orang..sebab dulu asyik menjaga hati orang tu rupanya dalam diam2 dia da ade hubungan dengan perempuan tu...xkan la senang2 je perempuan tu nak terima lamaran dia walaupun baru 2,3hari jumpa..blah arrrr!!!!!!!!!!....orang lain ko boleh auta laa...not me ok!!!dah 2x dia wat aku macam tu..ikut ati geram aku nak je aku maki lagi..tapi nasib iman aku ade dalam diri aku neh..xpe...sekurang2 aku xikut idea dia suruh membelakangkan family aku...macam la baik sangat nak jaga aku konon..sekarang ko da tunjuk perangai ko sebenarnya..da kawen nanti aku xtau la...

macam jenis orang yang aku jumpa...ada yang jujur..ade yang auta...aku biasa je...sebab aku da xnak mengharap ape2...ade jodoh ade la...ape yang aku nak kejarkan sangat...Allah bagi rezeki ade la..ade je orang kawen lewat dapat je anak...lagipun family aku xkisah aku nak kawen bila..so, aku xperlu nak tkejar sangat..let it be when the time is come...aku doakan semoga jodoh aku terdiri orang yang baik2, kerjaya da tetap, xkisah kalau xdapat kuar dating ngan aku (sebab aku memang xsuka kuar), hormat orang tua aku, boleh terima family aku seadanya, pandai amik hati, suka budak2..yang penting pegangan agama dia kuat untuk tegur aku dan dia jenis suka blawak/boleh terima gurauan aku..simple je kan...hehehe....

0 comments: