twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

tiba2 aku terkenang satu ayat yang meninggalkan kesan yang mendalam dalam hidup aku dan aku akan kenang ayat tu sampai bila2...

"aku ada cinta tapi tiada pengorbanan...dia ada cinta dan pengorbanan..."

selama ni aku xpernah berkorban ke? aku kuatkan diri dan kesabaran aku dalam meneruskan perhubungan ini sebab adanya perasaan cinta itu..dia mempertikaikan pengorbanan aku..apa hak dia untuk mempertikaikan pengorbanan aku? dia tidak selalu bersama aku selama 24jam/7hari..dia tak pernah meletakkan diri dia dalam situasi aku..dia cuma tahu mencari alasan untuk melepaskan diri...maafkan aku...setelah apa yang aku lalui selama ini baru aku sedar selama ini aku hanya dipergunakan sahaja...lelaki...memang semua ada niat tersembunyi..maafkan aku..aku xmampu menerima dia walaupun sebagai kawan...sebab aku benci bila mengenangkan janji2 dia pada aku dahulu...aku ada satu ayat untuk mengambarkan siapa dia sebenarnya...

"dia ada cinta, dia ada pengorbanan...tapi dia xtahu apa itu kasih sayang dan perasaan orang lain..."

0 comments: