twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

nak tau kisah tentang si talam 2 muka???hahaha....akhirnya kesabarannya teruji juga...dengan provokasi secara senyap aku dengan seorang roomate aku tu membuatkan dia tension sorang2...hahahaha....haaa...tu la...masa kami ni semua ada dan menghargai kamu...ape yang kamu buat???kamu luahkan rasa xpuas ati kamu...pasal aku ko cakap kat orang lain...pasal orang lain ko cakap kat aku...aku pun xpaham apa yang ko nak sebenarnya...haha...ko nak post ape kat fesbuk ko post laa...sikit pon xtinggal kesan kat aku...maklumlah jiwa da kebalkan...selama ni ko dok sindir2 aku tu ingat aku xsimpan ke...xpadan ngan mulut....huisshhhhh...huhu...sekarang ko nak meroyan sorang2 meroyan la....ade kami kisah...????


kesian plak tengok budak tu...dok sorang2..cakap ngan lappy sorang2...makan sorang...semua sorang2....huhu...kesimpulannya...hargai orang lain sebelum Allah tarik nikmat sahabat tu dari ko...(sambil jeling kat budak tu lagi....huhhhhhh)

0 comments: