twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

yeayyy...suke2..cuti da diterima oleh incik bos...jadi saya boleh bercuti tanpa sebarang gangguan...huhu...incik bos cakap "awak cuti la aishah...saya takkan ganggu masa cuti awak...sebab hari tu saya dengan awak nak pengsan siapkan projek saya tu ye...."...huuu....seminggu saya xcukup tido incik bos...mata saya toksah nak cakap la hitam + eyebag lagi...saya datang jumpa co-supervisor saya pon sampai dia cakap naper awak ni saya tengok macam da xde perasaan je...hahaha....sebab penangan projek last minit kan..tapi saya janji incik bos...lepas naik dari cuti panjang ni, saya akan bagi sepenuh perhatian dan komitmen saya pada projek kita agar projek kita menjadi projek paling gempak, cemerlang, gemilang dan terbilang....!!!huhu......

kenapa aku baru perasan yang supervisor projek aku tu muka dia macam Ustaz Azhar Idrus...tapi versi uban da penuh kat rambut ngan janggut la...hehehehe



mekasih pada incik gomen kita kerana bermurah hati memberikan voucher ni kepada student2 walaupun kadang2 student suka wat perangai hampeh..orang suruh belajar ko sibuk nak berdemo2 tu ape ke hal???

*ape menda la aku nak beli pakai voucher ni aa...zaman2 hantu novel da berlalu...novel omputih???alamat 5 tahun baru habis baca...buku2 ilmiah????hehehee..........



0 comments: