twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

pagi ni aku bangun dan tak ada yang berubah lagi...masih seperti hari2 yang lalu...masih melihat langit yang sama...matahari yang sama...cuma yang berubah adalah manusia...ada yang datang dan ada yang pergi...ada yang meninggalkan kesan di hati..ada yang hilang langsung x dapat nak dikesan!lumrah kehidupankan...sebut tahun baru ni mesti awal2 ni dok sibuk pasal azam baru...bagi aku azam aku masih sama seperti tahun2 sudah...nak berjaya dalam hidup...nak kurangkan beban mak abah aku...nak ade teman hidup...hahahaha....yang penting akan ada satu perkara yang besar akan berlaku dalam hidup aku hujung tahun nanti...wahh....tak sabornyeeeeee.....lama da tunggu saat tu...penantian satu penyeksaan...tapi nak mencapai ke peringkat tu memang memerlukan kekuatan diri yang sangat kuat dan kekentalan jiwa...insyaAllah...kalau niat kita baik, Allah akan tolong hambaNya..apa yang sulit dipermudahkan...apa yang kurang ditambahkan...nawaitu kena betul...

mekasih mak ngan abah sebab banyak menyokong kak yung walaupun dalam keadaan susah dan senang...memang pilihan kak yung sangat tepat kerana memilih mengutamakan keluarga dari yang lain...terima kasih Allah kerana banyak membuka mata aku untuk belajar menilai yang mana baik dan yang mana buruk...aku bersyukur sangat2 kerana walaupun keluarga aku sedang diduga dengan musibah yang besar, tetapi Kau buka hati aku dengan adik aku untuk jaga keluarga aku betul2..Alhamdulillah...hubungan kami semakin rapat dan nampak kasih sayang yang terjalin tu...cuma pintaku...segera sedarkan adik lelaki aku yang semakin hanyut..aku tak sanggup melihat dia menanggung dosa yang bukan dsebabkan dia....memang hina laa barua yang kenakan family aku tu..memang aku sumpah hidup ko ngan keluarga takkan selamat dunia akhirat...wat naya kat keluarga orang...perangai macam haram jadah...xkemana lah hidup ko sekeluarga..memang aku doakan panas la hidup ko!(*awal tahun da mula marah2...sabar ecah..sabarrrrrr....orang yang sabar tu Allah sayang....)


0 comments: