twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

post kali ni eksklusif ni...setelah lama tak menulis pasal seseorang tu..kali ni aku dapat menulis dalam keadaan yang santai tanpa ada rasa sedih dan dendam dalam hati....

wat seseorang yang pernah bertakhta dalam hati ni dulu...saya mendoakan agar kamu bahagia dengan pilihan hati kamu...alhamdulillah...akhirnya dah nak ke jinjang pelamin da...terima kasih tau sebab pernah ajar saya tentang perasaan...6 tahun yang penuh dengan pelbagai cerita...suka..duka...terima kasih juga sebab dah jaga saya dengan baik...walaupun akhirnya mahligai yang diimpikan tu tak menjadi kenyataan, tapi kamu tak pernah berlaku jahat pada saya...memang sangat beruntung gadis itu mendapat awak..

saya doakan semoga rumahtangga awak bahagia sampai ke akhir hayat...dengan ini saya dengan rela hati melepaskan awak pergi dari hidup saya...setelah post ini berakhir,tiada lagi nama awak..dan kenangan2 kita lagi dalam hidup saya..saya akan terus lupakan seperti saya baru sedar dari mimpi yang panjang...

saya pon da maafkan segala kesilapan awak...betul...selagi kita masih menyimpan dendam memang kesakitan itu takkan berakhir...saya maafkan awak dari hujung rambut sampai ke hujung kaki..saya halalkan apa yang saya berikan pada awak dahulu...saya pon minta halalkan apa yang awak da berikan pada saya...terima kasih sebab berikan saya sepenuh kasih sayang pada saya...kerana awak saya juga menjadi lebih kuat untuk menghadapi cabaran2 yang mendatang....

akhir sekali...saya nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU pada awak dan pasangan awak..semoga dikurniakan cahayamata yang comel2...^^..tahniah Mohd Khairul Chek Mat a.k.a Sapok Biki...*hahaha...sempat plak bahan nama dia lagi....;p


alhamdulillah...1st time aku tulis entri pasal dia tanpa ada ape2 perasaan dalam hati ini...ye..masa yang dapat mengubat kesakitan itu...dan kekuatan diri juga amat penting bila berdepan dengan situasi ini...*kepala aku pusing2 mengadap buku2 tebal...paperwork2...wahhh....tak sabar nak cuti!!!!!!

4 comments:

  1. Yeeeeaaaayyyyyy........alhamdulillah.....hug ko ketat2...aku lak yg sebak weeiii....alhamdulillah chah...lega aku tgk ko skrg....pasni jgn emo2 lg tau...cyg ko!!

  1. Alhamdulillah.. akhirnya perasaan kau dah makin ok dan redha..

    Aku rasa tak lama lagi ko boleh jumpa dengan lelaki idaman ko. Pasti ade tu... Aku doakan jodohmu Ecah.

  1. thanks kawan2...i'm ok now...ada hikmah semua ni...semuanya dapat membuka mata aku sendiri...insyaAllah...dia anugerah yang paling baik yang pernah aku dapat..pasni mungkin aku dapat yang lebih baik dari anugerah yang Dia pernah beri aku...sape tau kan...semua tu rahsia Allah...tunggu je la...=)

  1. sy doakan awk dapat jodoh yg terbaik ecah ;)