twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hmm...semenjak kebelakangan ni naluri hati ni macam boleh meramal sesuatu menda tu dengan tepat...alhmadulillah sebab aku dapat gunakan kelebihan ini dalam menentukan hala tuju hidup aku atau langkah yang patut aku ambil.  insyaAllah takkan tersilap lagi.. semoga semuanya dipermudahkan dan diizinkan oleh Allah..

ermm...dalam 2 hari ni hati aku tak tenang...aku tak pasti apa yang menyebabkan hati aku jadi macam tu..macam akan terjadi sesuatu kehilangan dalam diri.  perasaan hati tu kosong je.. wat apa2 pon still rasa macam kehilangan.. sampai 1 tahap rasa macam.. eh..kenapa aku rasa macam ni eh.. dalam tempoh tu banyak aku mengingati tuhan.. rasa macam diri ni yang akan pergi.  akhirnya dapat jawapannya... pagi ni abah call bagitau yang paksu aku meninggal sebab sakit jantung.  Ya Allah..patut aku rasa macam tu 2,3 hari ni..  semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Pak Cei dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..


0 comments: