twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

bila difikir-fikirkan balik terasa ingin je luahkan semua rasa yang aku simpan dalam hati ni...tak mampu nak pendam sorang2 dah...ikut hati rasa geram..sedih...tapi,nak luahkan kat sape...semua ada masalah sendiri..bila rasa nak luah tu...rasa macam tak patut...nak cakap je masa tak sesuai pulak...serba salah...aku cuba menjadi kakak yang baik untuk adik-adik...cuba untuk bentuk diorang balik..tapi...susah...sebab masing-masing da besar...da tak boleh nak makan nasihat..nak mengajar rasanya dah terlewat..masing2 ibarat da jadi buluh..hari tu aku nak akhiri semuanya..aku cuba slow talk ngan adik aku tu...tapi macam tak terluah..sebab aku takut bila aku luahkan apa yang aku rasa tu akan lebih mengeruhkan keadaan..kalau aku tak luahkan sampai bila pun masalah takkan selesai...lalu...aku biarkan persoalan tu bermain dalam hati aku je...aku tak suka rasa macam ni...rasa terbeban dalam kepala otak dan jiwa...dada ni jadi berat je...hanya mampu aku lakukan SABAR je sekarang dan berdoa agar semuanya segera berlalu dan cepat berakhir...rasa macam tak sanggup hidup dalam perasaan sedih je....ya Allah...tabah dan kuatkan hati kami yang sedang diuji ini....