twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

ni yang aku nak angin satu badan neh...aduyaiiii....kepada mereka2 yang rasa2 hidup berjiran dan belajar berkongsi ape2 barang la...even toilet...tolongla jaga kebersihan sket...not about bau yang semerbak tu..tapi...tapi....ni sebab perkara peribadi yang ko wat dalam toilet tu...suka ati ko la nak shave ape2 bulu pon dalam toilet tu...tapi da shave tu pandai2 la siram bagi hilang dari pandangan mata orang.ni ko biarkan bulu2 tu bersepah2 atas lantai toilet..aduhaiiiiiii.....hormat la pada orang lain...ramai kot yang berkongsi toilet ngan ko..bukan ko sorang je.....bila ko biar macam tu orang da tau berapa tebal hutan dara ko dalam tu..aduyaiiii....susah duduk ngan budak2 manja ni...hishhhhh~

2 comments:

  1. Wakakakaka......mesti tebal giler kan hutan dia...x blh blah betul...aku aritu, sape ntah membuang x reti nak bersih kan tuuutt sendiri...mcm bangang je ko tau...dh la toilet cangkung tu 1 je...terpaksa la aku siram sampai bersih sbb aku dh sakit perut sgt...nak kata budak, opis aku tu semua org dewasa kot...pengotor betul

  1. tau xpo....xleh tahan tu siap tgk lagi amende la bulus2 neh...gopernyerrrrrrr....hishhhhh....sengal...da tau bgunting bersih la elok2 balik..ni segenggam bterabur kat lantai tu...aduyaiiiii....sedih tol laa....