twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

hari ni i have a short conversation dengan sorang kawan rapat aku..aku dengan dia rapat lepas kitorang habis poli dulu..masa poli dulu tak berapa rapat sangat la..senang cerita kes berpuak2...Alhamdulillah,habis je poli kitorang terus rapat dan sama2 masuk Universiti yang sama...jadi persahabatan tu tak putus...so, pendek cerita dok follow2 perkembangan diri masing2 melalui blog,facebook dan twitter dapat la borak2 dalam mesej je (sebab handphone aku masuk air sekarang..orang dengar suara aku tapi aku xdengar suara orang..haihhhhh)..tau la kisah dia...ermm...aku pun turut rasa simpati bila kawan aku luahkan perasaan yang dia masih belum dikurniakan rezeki cahaya mata...mau aku tak sedih...kawan2 rapat aku yang da kawen lama pon belum dapat rezeki lagi...seakan aku pun merasai perasaan tu walaupun belum berdepan lagi (harap2 da kawen nanti rezeki anak tu dipercepatkanlah..amin)...tapi..ikutkan aku lagi sedih...belum gak sampai seru nak kawen tu..hahaha...bila kenang balik masa dulu memang tersenyum sorang2..mana taknya...aku dulu yang mula couple kat poli tu sebelum budak2 lain... sampai masing2 budget aku orang 1st akan ke jinjang pelamin last2 jadi orang last...yang tak reti bercinta dulu pon da kawen...haha....tawa dalam tangisan betul...T___T...bak kata kawan aku tu...insyaAllah,Allah telah sediakan yang terbaik untuk aku...hurmm...harap2 gitu lah....takut gak kalau ade masalah lak kan dikemudian hari...kalau melibatkan family memang aku surrender awal2..bukan tak nak berjuang untuk perkara yang baik..apa guna perjuangan itu andai akhirnya kesakitan lagi yang aku dapat...hati ni jadi terlalu redha dan menyerah sekarang....semua aku serahkan kepada Allah untuk menentukan yang terbaik untuk diri aku....

0 comments: