twitter

Daisypath Happy Birthday tickers>

ikut hati nak je lepas marah ni...tapi sabar jela...kalau cakap menda yang betul pon takde sorang pon nak dengar kot...aku jugak yang kena...tu cukup punya baik aku nak tolong keje ko..ikut ati aku malas je...keje aku pon melambak weh...ko tau erti stress tak????kau bermasalah dengan kawan2 kau nape ko libatkan aku sekali dalam masalah ko????keje aku pon banyak jugak..aku pun stress memikirkan keje aku sendiri..ni masalah kau plak...aduyaiiiiii.....susah nak cakap...cakap banyak pon tak guna...selama ni semua aku wat sendiri..takde susahkan orang lain...ini jalan pilihan kau sendiri..kenapa kau nak susahkan orang lain bila kau bermasalah?hadapi dengan sabar..itu yang kau pilih...berhenti dari bebankan orang lain dengan masalah kau..orang lain pun ade masalah sendiri ok....~__________~

0 comments: